piątek, 9 stycznia 2015

Co? Jak? Gdzie? Kiedy?

Witajcie, kochani! ♥

Przede wszystkim należą wam się ogromne przeprosiny.

Przez ostatnie miesiące byłam zbyt zajęta, żeby cokolwiek zrobić, a kiedy już miałam chwilę to prawdę mówiąc - nie miałam weny. Nie potrafiłam napisać nawet jednego zdania na żadnego bloga z tych wszystkich, które mam. Jednak teraz jest inaczej.

OGŁASZAM SWÓJ WIELKI POWRÓT.

Dopracowuje właśnie 14 rozdział.
Zostało mi niewiele do skończenia go, więc zostaną ewentualne drobne poprawki i przepisanie go na komputer. Po dodaniu go rozdziały będą pojawiać się raz w miesiącu. Przepraszam, ale nie dam rady częściej.
Więc...

ROZDZIAŁ 14.
19.01.2015 r.

Mam nadzieję, że ktoś będzie na niego jeszcze czekał. :)

Przy okazji zapraszam również na mojego drugiego bloga WOUNDED, gdzie po przerwie pojawił się już nowy rozdział. W międzyczasie uzupełnię również Behind The Scene, dla niesamowitych osób, które wciąż go wyczekują.
To byłoby wszystko.

No i życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku!

Do napisania. xo

2 komentarze:

Dziękuję, za Twój komentarz, K. <3

KOCHANE PERILANATORS!