środa, 1 stycznia 2014

Blog miesiąca! *-*

 Heeeeeeeeej kochani! :)
Jak widzicie... To nie rozdział, ale już wam mówię, że się za niego zabrałam i wszystko idzie dobrze. Wydaje mi się, że do końca tygodnia go skończę, czyli jakoś sobota/niedziela go dodam.
No, a teraz konkret.
Otóż zostałam nominowana do Bloga Miesiąca na Internetowym spisie!
Nadal w to nie wierzę. *-*

Tak, więc chciałam od was wyżebrać głosy... dacie się przekonać? :)
Więc.... ekhem. Jeżeli podoba was się "Peril" to ładnie proszę o wejście w link powyżej i zagłosowanie w ankiecie, która jest po lewej stronie.
Dacie się przekonać? Taak ładnie proszę...


No i to by było tyle. Udało mi się wyżebrać głosy? Oby. *,*
Koooocham, ściskam, przy okazji życzę szczęśliwego Nowego Roku i do końca tygodnia dodam rozdział. Obiecuję! <3
 
 
A! Skoro już tu jestem to chciałam wam powiedzieć, że jesteście wręcz niesamowici! Widzicie jak mało brakuje do 10000 wyświetleń? No i jest 36 publicznych obserwatorów! WOW. Jestem pod ogromnym wrażeniem. <3
 
 
No i jeszcze zapraszam was na mojego nowego bloga. :)
 
 
Dobra! Teraz to już naprawdę sobie idę.
Kocham was! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twój komentarz, K. <3

KOCHANE PERILANATORS!